reklamefilminnspilling og hjemlengsel

Hei bloggen! ♥

Mamma og pappa skryter over sååå fint vær i Harstad, jeg har hjemlengsel. Ikke pga været, da. Jeg savner mamma, pappa, alle dyrene og roen man får der! Jeg må ta meg en tur snart. Uansett, jeg er på reklamefilm-innspilling hele dagen, men takk gode gud så kommer Joakim for å holde meg med selskap! Nå har jeg hårruller på gang (som jeg presterte å kalle vårruller, noen har sovet mindre enn nødvendig..), og snart er det min tur til å filme. Alt er hemmelig – som vanlig – men jeg skal fortelle dere så fort det er ute. Elsker å drive med reklame jeg, og elsker å være på set!

kameraet har oppført seg veldig rart i dag. Tro det eller ei, dette er beste bildet av meg, og jeg prøver å stille inn. Det er ikke mørkt her engang.. 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg