full&glad

Akkurat nå, sånn akkurat NÅ mens du leser dette, er jeg på et stadie mellom 5 glass vin under middag, 5 glass vin under lunsjen og et par glass vin etter det. Er det fest? Er det middag? Er det kvelds? Jeg vet ikke. Det er noe slags humor-dager i Bergen, så nå sitter jeg og Tinashe på hotellrommet og drikker litt mens diverse andre mennesker er på jobb. 

Jeg er glad.

Så jævlig glad. I hvit oversized skjorte. Pappa på telefonen med høytaler, han er den beste mannen jeg vet. Fine mennesker i livet mitt. Bra liv. På tide.

Full og glad. Glad.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg