jeg håper jeg aldri må tilbake dit




 

Overfladisk, I know, I know.. Men faen så deilig å kunne legge ut bilder hvor huden er usminket. For to år siden hadde jeg ikke trodd jeg ville klare det (jeg sleit så mye med huden), men nå kan jeg gå mye uten sminke og føle meg fin uansett. Jeg er forresten slik at jeg får fregner etter 5 minutter ute i sola, men jeg elsker det. Jeg synes det er søtt, og har alltid vært sjalu på venninnene mine med fregner – jeg er veldig glad det dukket opp noen hos meg også med årene. 🙂 

Nå er det et par år siden huden min begynte å lage problemer for meg, det var så ille en periode at jeg ikke kunne sove på siden fordi det gjorde vondt hver gang ansiktet mitt rørte ved noe. Jeg fikk panikk om en gutt tok meg i ansiktet og jeg klarte ikke å møte blikket til folk.. Kanskje teit å si, men jeg setter pris på hver jævla dag hvor jeg ikke trenger å føle det på den måten. Men det har krevd så mye.. Først intensiv kur via lege med påfølgende bivirkninger, dyre behandlinger på diverse klinikker, skin repair som jeg enda går på og en gang i måneden er jeg hos Aesthetic Clinic på frogner (Christine heter hun jeg går til) for å ta en behandling litt utifra behov der og da. Nå prøver jeg bare å fjerne arrene jeg har igjen, og så HÅPER jeg at jeg aldri aldri aldri må tilbake til slik som det var. Jeg orker ikke en runde til med alt det styret, haha.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg