HOME SWEET HOME

GJEEEEEEEEESP.

Nå er jeg trøtt, ass (skriver man ass eller as når man mener as som i en unødvendig ending på en setning, ikke i ass som i rumpe?). Hehe. Jeg kom hjem fra Amsterdam rimelig seint i går, og vel på plass i leiligheten ventet en venninne på meg. Jeg hadde glemt at en venninne skulle “passe på leiligheten” når jeg var borte, men det var hyggelig å komme hjem til tente lys over alt og en romantisk aften for to selv om vi satt oppe og snakket til langt på natt. Det burde jeg ikke ha gjort, for jeg sto likevel opp klokken 08 i morges for å dra til hudlegen. 

Jeg tar meg fri i dag, det vil si ikke noe kontor osv. Det kjører jeg heller i gang med i morgen. Da… Ja. Vi tar bare alt i morgen kjenner jeg, hehe. Nå skal jeg gå å handle mat, kjøleskapet er det ikke annet en babybell i. Og nei, jeg tuller ikke.


 

Photo: Joakim Kleven.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg