den siste dagen

I går var vi innom Topshop, og det var et lite helvete på jord. Generelt er alle butikkene i hovedgaten helt jævlige, det er så mye folk og fullstendig kaos. Jeg skal ikke late som om jeg er noe annet enn turist, MEN jeg prøver å styre unna slike steder når jeg er på ferie. Men på topshop måtte jeg altså, og Beyonce har nettopp sluppet en egen underkolleksjon der kalt “Ivy Park”. Og med meg hjem ble blant annet denne digge bodyen! 



Ivy Park skal visstnok – i følge Elle intervjuet til Beyonce – være tilpasset en litt mer formfull kvinne. Jeg vil ikke kalle meg selv curvy ( I wish I could!), jeg er petite men til tross for det har jeg rumpe og pupper. Da er det ofte en utfordring å finne treningsklær som sitter bra, spesielt rumpa får ikke plass i noen ting. Så, det var deilig å endelig finne treningsklær som ser bra ut og som ikke er ubehagelig å ha på seg 🙂 

I dag reiser jeg hjem til Norge! Flyet går 19:05, og jeg både gruer og gleder meg til å dra hjem. Det er så fint å være i Oslo for tiden, jeg trives skikkelig – men den byen forsvinner jo ikke. Hehe, det gjør jo forsåvidt ikke Amsterdam heller. I will be back! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg