one of those days

//annonse 

Nok en dag med vandring rundt i Amsterdam! Vekslende vær, shopping, baksnakking av frekke nederlendere (det er noen av dem as, sorrehh) og familiekos. Vi har vært så reduserte etter i går selv om vi kun var i leiligheten at vi brukte 5 timer på å komme oss ut, og etter tre butikker sa det faktisk stopp og vi måtte komme oss hjem. Men, koselig var det uansett! Og frøken rutinert hadde faktisk med seg drikke fra Norge også, hehe. Farris&Juice med bringebær! Kjøpte 4 stk på gardermoen og drakk opp den siste i dag. I love it! 

Farris&Juice er et sunt alternativ til brus. Det smaker like godt (synes jeg), men den er helt naturlig. Den er uten tilsatt sukker, og kan nytes med god samvittighet! Jeg har vært stor fan av den med annanas-smak, og denne med bringebær er ny. Jeg liker den også, men ananas er fortsatt favoritten – men jeg kommer til å fortsette å kjøpe denne også, den smaker mer eventyrbrus. 🙂 

Så, om dere prøver å være litt sunne men eeeeeelsker brus, slik som meg, er dette et veldig godt alternativ! Denne er ikke “god til å være sunn”, den er generelt sett bare god. Man får kjøpt den over alt hvor de selger alt annet man kan drikke, jeg kjøper de som regel på kiwi, narvesen eller som nå – på gardermoen. Ikke at man må dra helt til gardermoen for å få kjøpt dem men dere forstår poenget, hehe.. 

Bare husk å pante når dere er ferdige!! 🙂 Jeg tar med meg de tomme flaskene tilbake til Norge slik at jeg kan pante. Det er så VIKTIG! 

Nå skal vi slappe av i hver vår kant av senga, og så er det ut på middag (som vi har brukt en time på å bestemme oss for). Klein dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg