fra 0 til 100

// annonselenke

I går kveld dro jeg, kusinen min og samboerne hennes på Happy happy joy joy for å spise og drikke litt. Jeg vet ikke helt hvordan, men ting gikk fra 0 til 100 ganske kjapt og vi fikk total overtenning i taxien – takk gud var det på vei hjem, hehe! Tilbake i leiligheten drakk vi, spilte kort og var i litt for godt humør, kanskje.. 




Jeg hadde på  meg en kjole som du finner her (annonselenke). Men, den er veldig stram å ha på seg, så jeg måtte ta den av på overkroppen og ha jakken over istedenfor, jeg passet den ikke etter å ha spist..


 

Jeg og Stine har akkurat spist frokost og gleder oss allerede til frokost i morgen. Vi er litt for glade i mat, kan man si.. Nå skal vi freshe oss opp litt og dra på museum!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg