I amsterdam!

// annonselenker



 

Tidligere i dag da jeg egentlig burde ha pakket og ordnet klart ting før Amsterdam, møtte jeg min beste venn Joakim for å ta bilder, spise og kose oss i sola (og mistet nesten flyet på grunn av det). Han er endelig ferdig med en svær jobb han har hatt hengende over seg de siste månedene, så nå har vi mer tid sammen til masse filming, kos og antrekksbilder. Det blir bra!

Jeg hadde på meg en kåpe fra her / sko fra her / veske fra celine og shorts og topp fra her. (annonselenker). Nå er jeg framme i Amsterdam og sitter i leiligheten med samboerne til Stine, de er supersøte! Vi skal se på en serie snart, og så blir det tidlig kveld. Gleder meg til å ta masse masse bilder til dere i dagene som kommer!!:) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg