på flyet til Amsterdam!

Jeg er i skrivende stund på flyet til Amsterdam! Nå er det 44 minutter til vi lander, men internettet til norwegian er jo tidenes dårligste spøk så før jeg er ferdig med det her har vi vel ca 10 minutter igjen av flyvningen.. Well well! Jeg skal som sagt besøke kusina mi som studerer der, vi har ikke vært på reise sammen siden Portugal for hele to år siden. Dæven, tiden går fort altså. Og når vi var i Portugal gjorde vi ikke annet enn å surfe, hadde EN fyllekule og EN shoppingrunde. Nå blir det riktignok ikke så mange fyllekuler ( jeg holdte på å skrive hvem prøver jeg å lure, men det er mamma, pappa, tante og onkel)  men MASSE shopping! Kusina mi (Stine) studerer fashion, så hun skal ta meg med på vintage-shopping og finne antrekk til blant annet gullrutens fagpris, som jeg skal dele ut pris på. Det blir fæææb!

Verdens schtøøøøgeste lys på flyet nå.. Så ansiktet mitt får dere ikke se. Mannen ved siden av meg snorker veldig, forresten. Så vet dere det.

Når jeg lander i Amsterdam er Stine på jobb, så jeg skal loke rundt alene en stund. Eller, hun har gitt meg adressen til leiligheten men jeg er liiiitt usikker på om jeg vil sitte der alene når jeg først er i byen, jeg kjenner et par gutter som også er på ferie der nå så kanskje jeg møter dem en liten tur. Vi får se hva det blir til! Jeg trodde jeg skulle være i byen til mandag men jeg tok feil, jeg reiser hjem søndag. Litt kjipt å ha mindre tid i en av mine favorittbyer, så da får jeg gjøre det beste ut av tiden 🙂 

Vi blogges når jeg er trygt framme! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg