lærer jeg aldri?

Jeg lurer på om jeg alltid kommer til å være et så tiltaksløs menneske som jeg er nå. Det vil si, jeg har hatt vondt i en visdomstann i flere uker nå, men gjør jeg noe med det? Nei, det er den evige “jeg venter til det går over av seg selv”. Men SÅ KLART går det ikke over av seg selv, og nå har det blitt så ille at jeg er helt slått ut. Det gjør vondt i hals og nese, og i morgen kveld reiser jeg til Amsterdam.. Så jeg har skaffet en time til i morgen tidlig hvor jeg skal få skylde litt i munnen og kanskje blir det bedre. Trekke får jeg gjøre når jeg er hjemme igjen – i mellomtiden ligger jeg på sofaen og prøver å overleve, haha. Ser på fresh prince of bel air og spiser mine elskede baby bells som er det eneste som ikke gjør vondt.


Jeg skal fortsette å dune litt på sofaen et par timer, så kommer en venninne hit. Hun skal hjelpe meg å pakke, lage mat med meg og kose litt. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg