I ørene

Jeg vet dere liker når jeg tipser om musikk, så her kommer favorittene jeg hører på mest nå om dagen! Jeg har litt diverse spillelister jeg bruker på spotify også, men den mest populære finner dere her. 

Nesten hele dette albumet til Miley er fantastisk, og så latterlig undervurdert. Jeg elsker tekstene og følelsene. Det er så ekte. Hun ga faktisk ut hele greia gratis på soundcloud og det finnes ikke engang på spotify.

 

Nå ble det mye Miley her.. Men denne blir jeg heller aldri lei!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg