en fin dag

// annonselenke


 

Så langt i dag har vært veldig fin. Fikset vippene hos lashes by kasja etter en måned uten. Jeg ble faktisk overrasket over hvor deilig det var å være uten vipper, så jeg er usikker på om jeg skal fortsette, selv om det er veldig fint. Etter det gikk jeg litt rundt i solen, kjøpte smoothie og mat, møtte søte lesere her og der og hadde det fint. Jeg blir så glad når dere kommer bort og sier fine ting, men det er under visse forbehold. Går jeg alene er det helt innafor, da sier jeg alltid ja og vi kan slå av en prat. Er jeg ute med masse venner så vil jeg helst få være sosial alene, noe jeg håper dere synes er ok? Dere kan gjerne “catche” meg i et øyeblikk hvor jeg går alene på do eller surrer litt rundt, men om man sitter og snakker en gjeng eller danser så er det jo fint å få gjøre det litt privat, hehe. Om dere skjønner? Takk for respekten på den fronten, i alle fall! <3



(annonselenke) Genser fra her. 




Nå sitter jeg på gulvet på kontoret og spiser lunsj, hadde nettopp et lite “hastemøte” her så jeg stressa så mye at jeg ikke engang rakk å sette meg ned ved pulten før jeg startet. Men sånn er det, dette “offentlige” livet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg