bestie-day

// annonselenke





Jeg og min venninne Tish har surret litt rundt, og så fikset vi begge brynene våre på brow rehab. På bildet over er brynene mine helt usminket, så digg! Nå sitter vi hjemme hos meg og snakker, har akkurat spist kake (som vi egentlig lovet hverandre å ikke gjøre..), og nå skal vi spise enda mer. Altså jeg har fått en syk hangup på crossainter med sjokolade inni, gullerotkake, baby bell og cottage cheese skyr med vaniljesmak. En av de tingene spiser jeg minst to ganger per dag.. Jeg tenker på mat hele tiden, jeg.

(annonselenke) Jeg hadde på meg en kjole som er gammel, og en kåpe fra her, forresten!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg