jeg er bortskjemt

Enda en dag hvor jeg får våkne opp å føle meg glad. Etter en natt med familie, venner, kake, champagne, latter og hemmeligheter. Jeg er bortskjemt med alle disse fine menneskene rundt meg. 

(Han er homofil. Føler det må påpekes så slipper man kjæresterykter.. 99% av alle mennene på denne bloggen er jo faktisk det, haha). 

For litt siden sa jeg litt bekymret til en venninne “jeg er redd jeg fester for mye, gjør for mye spontant og at jeg ikke tenker meg helt om”. Og hun bare “Sophie, det er ikke en dårlig ting. Når var sist gang du var så her glad?”. Hun har rett. 2016 er det beste året noen sinne for meg.


 

Nå skal jeg til frisøren. Gjett hvem som blir brunette igjen!?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg