Den norske turbandagen!


 

I dag var det turbandagen, noe jeg håper og tror alle osloborgere fikk med seg! Det var i alle fall sykt mye folk ved spikersuppa i dag, jeg følte nesten at det var 17. mai. Jeg dro med en fin gjeng, vi fikk alle fine turbaner i hver vår farge etter en liten stund med kø. På vei hjem var det mange som stoppet meg og startet samtaler fordi jeg hadde turban (eller fordi de leser bloggen og brukte det som unnskyldning hehe). Koselig var det! Om dere ikke var i år, ta turen til neste år da. Norge skal være (eller er?) verdens beste land å være annerledes i, og dager som denne markerer det fint. 🙂


Nå skal jeg legge ut på en liten løperunde, jeg planlegger 5 km og så bananpannekaker når jeg kommer hjem. Hadde dere vært nære venner av meg hadde dere sikkert tenkt “å herregud nå skal hun mase om de pannekakene igjen” for jeg snakker om de hele tiden. Så digg er det faktisk. Og jeg må bare beklage den dårlige bildekvaliteten, surrehode nummer 1 (meg) har klart å miste minnekortet igjen og har derfor ikke kamera. Hvordan kan man miste et minnekort, tenker kanskje du? Man tar det jo bare fra kamera, i pc og tilbake igjen? Jeg lurer, jeg også. Men det får vi nok aldri et godt svar på..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg