Pusse opp leiligheten

Jeg var på Ikea en tur her om dagen for å handle småting jeg trenger hjemme. Og mens jeg var der så jeg på litt annet interiør til leiligheten min, og jeg har bestemt meg for at NÅ MÅ DET FOR FAEN bli fint hjemme hos meg. Jeg har så sykt mye klær og sånt, så det er fort gjort at man bare stapper alt inn der det er plass. Men nå vil jeg få orden på alt, og i tillegg vil jeg pusse opp både gang og soverom. Jeg tenker egentlig mørkegrå / blå vegger, ha litt planter og mye tre.. Men vi får se, jeg planlegger jo å selge leiligheten min om ikke så veldig lenge så da er det kanskje lurt med lyse vegger (i følge megleren min). Jeg må finne et tidspunkt hvor jeg får tid til å begynne å pusse opp!

Her er noe lignende av hva jeg kunne tenke meg, en liten mix av dette hadde vært perfekt. Alle bildene er fra tumblr!







 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg