Å møte lesere!

I formiddag var jeg på en photoshoot, og jeg tror aldri jeg har vært på noe så effektivt før! Vi brukte under to timer på 6 forskjellige looks, og resultatet ble til og med veldig fint. Jeg gleder meg til jeg får bildene tilsendt, jeg tror nok det blir ny header.. Og profilbilde på facebook, haha. 



Vanligvis er det jo slik i denne medieverden at man ikke kan dele hva slike photoshoots som dette er godt for, alt skal være så hemmelig hele tiden.. Men ikke denne gangen! Jeg kommer til Bodø på City Nord den 12. mai, noe jeg ser veldig fram til. Det blir et morsomt opplegg og det er satt av tid til dere lesere, mer info kommer i neste uke. 🙂 Disse bildene er for magasinet deres som kommer ut om litt!


Jeg gleder meg til å møte leserne mine i Bodø, slå av en prat og kose oss! Jeg har ikke vært i Bodø siden jeg var 17, så det blir fint med en liten tur dit igjen, og ikke minst til mitt kjære nord-norge. <3


Alle klærne er fra div. butikker på City Nord, utenom på de to siste bildene. Den toppen finner dere her, bukse her og sko her (annonselenker).

Nå skal jeg lese litt nyheter og spise pizza. I kveld slapper jeg bare av, og skal møte en venn litt senere. Vi snakkes! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg