videoblogg med makeupmalin!

Som dere vet spilte jeg inn en podcast med makeupmalin for et par dager siden, og siden hun er en stjerne på youtube filmet hun så klart hele greia. Podcasten er ute, så om dere aller helst liker å kun høre men ikke se, så finnes den på itunes. Der gikk den faktisk rett til nr 1, gratulerer Malin! Jeg liker at hun har tatt med “backstage” også, altså når jeg trodde vi var av kamera.. Sånn er det! 

Jeg kommer inn i videoen ca 08:35 🙂 

På snakk om youtube, dere som følger med meg der også fikk kanskje med dere at onsdagsvideoen ikke kom ut som planlagt. Joakim er supertravel med siste del av sweatshop som han jobber med, men så snart han er ferdig med det kjører vi igang igjen. Youtube er jo bare gøy, og selv om man tjener litt på det så er andre jobber “dessverre” viktigere akkurat nå. Men, det kommer seg snart! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg