Hvor ble det av tiden?

Til helgen er det bursdagsfeiring for min venninne Linnea – og det fikk meg til å tenke på min egen bursdag, egosentrisk som man er haha. Det er enda 8 måneder til jeg fyller år, men jeg har lyst til å gjøre noe stort. Da jeg fylte 18 skulle jeg feire med kostymeparty, jeg hadde leid et stort hus, hadde dj, drikke til alle og rundt 250 mennesker på gjestelisten. Og så ble jeg så full at jeg måtte dra hjem fra min egen bursdag før den i det hele tatt hadde startet, så alle festet uten meg… Hehe. Året etter arrangerte noen venninner en overraskelsesfest for meg, da jeg fylte 20 var jeg med dansecrewet ettersom vi trente så mye, og nå i fjor slappet jeg av i Harstad. Så nå er det på tide igjen, jeg tenker brunch-bursdag! Vi får se..

Hvor ble det av tiden, forresten? Det føles som om bildene under er ble tatt i går, men nei her skulle jeg fylle 18. Da var jeg litt brunere. Og litt søtere. Nå er jeg gammel og grå, haha. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg