takknemlig

Tidligere i dag hang jeg med Malin (makeupmalin) som noen av dere kanskje kjenner fra youtube, snapchat eller serien “jeg mot meg” som går på NRK. Hun har begynt med podcast og jeg takket gladelig ja til å være med, hun er en veldig fin person. Jeg skal legge ut podcasten her når den er klar, så får dere høre. 🙂 Vi hadde en veldig fin prat, hun er jo en venninne av meg så det var ikke like kjedelig som et vanlig intervju.. Oj, det hørtes kanskje litt feil ut, intervjuer er jo ikke alltid kjedelige, men det er noe helt annet å snakke med en venn i en uformell setting. 

Uansett, vi snakket så klart litt om blogging og jeg fikk spørsmål på om jeg hadde startet bloggen for fem år siden, om jeg visste alt jeg vet i dag. Svaret er glatt JA! Hundre millioner ganger ja, jeg er så takknemlig for alt jeg får gjøre og alle jeg får møte på grunn av alt det min lille blogg har satt igang. Jeg tenker på det hver eneste dag, og jeg er glad for at jeg er hvor jeg er idag, med de fine menneskene i livet mitt som jeg har. Jeg forstår at man kan bruke syke overskrifter, white-trash bilder eller fjortis-krangler for å få oppmerksomhet, men der var jeg da jeg var 16 og ikke nå. Men man lever og lærer, og bloggen har lært meg masse. 🙂 

Jeg tror ting framover kommer til å bli veldig bra, jeg. Takk for at dere er med på reisen. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg