er det mulig?

Herregud, hvordan er det mulig? Jeg skulle jo ha spørsmålsrunde i går men så var tydeligvis ikke kommentarfeltet åpent i det hele tatt.. Og når jeg oppdaget det var jeg allerede ute på middag og kunne ikke begynne å fikse på det, så vi får heller ta det igjen en annen gang!

I dag er jeg i så dårlig form, ikke fordi jeg var ute i går for det var jo bare et par glass vin, så det ville ikke betydd noe i dag. MEN jeg føler meg bare ikke noe bra, kroppen sier vel i fra etter mye stress over en periode. Så jeg trenger å gjøre absolutt nada nå, før resten av uka blir rimelig hard. Anne-Sofie er enda på besøk hos meg, så vi skal ligge på sofaen og se på film hele dagen. Akkurat nå er det herkules! 🙂 

Foto: Emil Sollie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg