dagens antrekk

annonselenke





Det er ikke det enkleste å ta bilder med en hund som løper rundt som en tulling – men det gikk! Jeg er så glad i disse skoene, jeg har gått på et par smeller når jeg bestiller sko online tidligere, men disse er behagelige, og helt “normale” i størrelsen. Folk spør alltid om det “er de normale i størrelsen” og ja I guess, jeg bruker 35 og de passer meg fint. Dere finner de her! Jakken er fra h&m, topp fra bik bok, bukse fra dr denim og veske fra louis vuitton. 

Nå drar vi på sudöst, men et innlegg hvor dere kan stille spørsmål fritt kommer om ikke lenge. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg