gleeeeder meg

For en fantastisk helg! Å tilbringe tid med min aller beste venninne er noe av det fineste jeg vet, I går hadde vi det i tillegg så gøy på konsert og etterfest, vi møtte masse nye folk og vi danset så mye at jeg har vondt i beina. Jeg ser så fram til festivalsommer nå! 

Vi ligger på hver vår kant av sofaen og slapper av, Anne-Sofie powernapper og jeg skal straks vekke henne slik at vi kan gå ut for å ta bilder. Jeg glemte helt å fotografere antrekk da vi var ute tidligere, og ikke at det er så viktig men jeg vil vise dere mine nye favorittsko. Etter det kjører vi i gang med en spørsmålsrunde! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg