vi synger falskt, men vi synger

Hei! Beklager at dere hører fra meg så sent, men jeg har enkelt og greit ikke vært i stand til å åpne pcen, haha. Ble det en hard natt igår? Mhm… Jeg var som sagt på konsert med Simen, og vi hadde det sykt gøy. Men fy faen jeg har festet mye den siste tiden. Det kjennes i kroppen, så nå er det på tide å roe ned noen hakk. 🙂 

Hehe, eller det er bare bakfylla som snakker nå. “Skal aldri mer drikke alkohol” ja hallo, og jeg skal jo ut i dag. Anne-Sofie har i alle fall kommet til meg, vi måtte gjøre noen ærender i byen og jeg har tatt dagens outfitbilder. De kommer ut snart! Og i kveld er det nok en gang konsert. Jeg føler jeg er på en Karpe Diem festival?? Haha.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg