tiden går og sånt

Hei! Nå har kanskje flere av dere sett den siste episoden av bloggerne, and i dont wanna talk about it. Eller, pressen har ønsket seg en kommentar i øst og vest og for meg er det totalt uinteressant at mitt kjærlighetsliv var passe kjipt for 8 måneder siden liksom. Men jeg vet jo at dere vil ha et svar, og dere bryr jeg meg jo om, så derfor kommer det. Det er så fjernt fra hverdagen min nå, og det er ikke så spennende for meg å snakke om. Ja, det var kjipt den gang da, men nå bryr jeg meg ikke om det lengre og alt er heeeeeeelt fint. 

Jaja. Jeg koser meg iallfall med venner om dagen, og mye work 🙂 


 

.. Og, dont u worry. Det nedenfor var et reklameinnlegg og ikke noe stress 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg