Amsterdam neste!


 

En av mine favorittbyer er Amsterdam, og for tiden studerer kusinen min i den fantastiske byen. Så i går bestilte jeg billetter, og 21 april drar jeg dit for en langhelg! Jeg gleder meg veldig, spesielt med tanke på at kusinen min nå er så godt kjent der og kan vise meg masse jeg ikke så sist gang. Jeg elsker maten, atmosfæren, shoppingen, folkene.. I love it! Det er dumt at byen blir koblet mot weed og prostituerte av mange, for den er utrolig mye mer. Men om du først begynner å røyke deg høy som et hus når du er der så får du vel ikke gjort så mye annet så jeg forstår at de som har vært der i en røyksky sitter inne med en relativt ensformig oppfatning. 

Jeg gleder meg til å oppdatere dere derfra! Kusinen min er også blogger (dere finner den her) så vi kommer nok til å kunne hjelpe hverandre masse på den fronten også, med bilder tenker jeg. Yeeey:) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg