på kontorpulten min

// annonselenke



Her bor jeg! Eller, ikke helt – men det ser i det minste slik ut om man skal dømme etter kontorpulten min. Jeg har virkelig alt her, vi snakker en kartong med vin, sikkert 20 ulike bøker, sminke, tørshampo, saks, kamera, skifteklær, skiftesko.. ALT! Men det er vel kanskje ikke så rart, i går var jeg jo tross alt her i 12 timer, og slik blir det nok flere kvelder framover. Tusen takk til Anne Brith som kom innom med macroner iallfall! Det gjør at man klarer å jobbe litt bedre, vi har samme management og det er flaks for meg, ettersom hun ofte stikker innom med kaker 🙂

(annonselenke) Toppen min finner du her. 

Jeg har fått en to-do liste av manageren min som jeg må jobbe meg igjennom de nærmeste timene, så jeg får komme i gang! Jeg savner Sondre og Emil som jeg sitter ved siden av på kontoret, de er ute på opptak og jeg kjeder meg. Men jeg er jo ikke her for å ha det gøy tross alt, hehe.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg