hva skjer med det her?

Jeg begynner å bli lei av å skrive om de rare sovevanene mine og dere er sikkert lei av å høre om det, men herreguuuud.. Jeg sovnet rundt 01 inatt og våknet klokken 04:45, og har vært våken siden da. Jeg lå i sengen en liten stund og bare surret, men rundt 6 hoppet jeg altså opp fra sengen. Eller, hoppet og hoppet – jeg bannet og styrte og hatet meg selv for at jeg sto opp så tidlig uten grunn. Men sett bort fra mitt dårlige humør følte jeg meg litt som fotballfrue som var så tidlig oppe, jeg tenkte “jaja, nå er det meg og Caroline som er våkne her i landet da” hehe. Beundringsverdig at hun, og for øvrig tusenvis av andre klarer det hver eneste dag og likevel står opp med et smil! 

Jeg hadde like greit en liten photoshoot da jeg våknet i natt. Istedenfor å sove, liksom. Prioriteringer!


Jaja, nå skal jeg komme meg på kontoret. Dette er en spennende uke for min del, det siste året har jeg jobbet med et prosjekt som betyr veldig mye for meg og endelig er alt klart. I morgen når nyheten pressen, men også dere! Det er et prosjekt som står hjertet mitt veldig nært og som er i samarbeid med to andre profiler som jeg liker godt, dette er noe jeg har lagt hele sjelen min i og jeg er så jævlig stolt over resultatet. Et lite hint kan jeg vel komme med.. TV! Jeg gleder meg til dere får vite. Kyss og klem! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg