takk takk takk!

//produktplassering 

Fy faen for en fin morgen jeg har hatt. Det skjer liksom ikke så ofte, jeg er som regel veldig sur tidlig på dagen, men nå.. Alt har bare gått akkurat slik som det skal! Sett bort fra at jeg jobber hjemmefra idag, jeg føler meg ikke bra sånn fysisk men psykisk er det viktigste så lenge man ikke er dødssyk, dere skjønner hva jeg mener. 

Jeg har vært plassert i sofaen hele morgenen, med word-dokumentet som jeg for tiden hater for det minner meg på boken.. Som jeg holder på å skrive. Og som snart er ferdig. Og som jeg angrer litt på at jeg nevnte til dere for presset er så stort, men den kommer jo uansett så det spiller vel ingen rolle om dere vet eller ei. Jeg forflyttet meg akkurat inn på badet for å fikse på morgensveisen, pluss det er litt bedre lys der til å ta bilder. Og, så må jeg bare si takk takk takk for alle de fine tilbakemeldingene dere har gitt meg den siste tiden! Jeg har ikke hatt tid til å lese alle tilbakemeldingene som kommer inn via innboks på fanpagen, men idag har jeg gjort det og jeg ble som vanlig utrolig glad. TAKK for at dere finnes! ! ♥

Morgensveis steg 1, 2 og 3.. Nå som dette er overstått stikker jeg i to møter, og så.. fikse håret! Finally! 




 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg