kall en spade for en spade og en drittunge for en drittunge

Herregud for en sjuk respons på innlegget igår. Takk, takk, takk! Jeg har fått meldinger fra mange foreldre som jeg ikke har tatt kontakt med selv, som sier de er takknemlige for at jeg setter fokus på problemet og sier at det har fått dem til å ta opp diskusjonen rundt netthets hjemme. Jeg tror at man som foreldre kan legge lista ganske tidlig her for hvordan man oppfører seg på nett, så det er absolutt et enormt steg i riktig rettning – å snakke om det, følge litt med liksom. Og forresten, jeg ser mange reagerte på at jeg kalte den ene ungen for en drittunge. Om du med jevne mellomrom trakasserer et annet menneske over nett og sier ting som “sug meg din hore” når du er 14 år så er du en drittunge – synes jeg, da.

Ellers er dette en helt normal søndag, jeg har sovet så latterlig lenge. 10 timer? 11 timer? Men jeg trengte det, jeg var veldig sliten etter natten før. I går skulle jeg slappe av, og jeg gjorde egentlig det. Spiste påskemiddag med noen venner bare, og det var veldig trivelig! Nå skal jeg se på en episode vikings, har ikke sett eller hørt noe særlig om serien men den har 8,6 på IMDB så jeg gir det en sjanse. Vi snakkes senere, klem! ♥♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg