livet?

Akkurat nå er jeg så sliten av det her forbanna jetlaget at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg. I natt sov jeg to timer. TO TIMER!!!!! Er det i det hele tatt mulig? Jeg våknet klokken 05 og da var det ikke sjans for å legge seg igjen, så jeg har egentlig bare surret rundt hjemme, spist, vært på bunnpris, gått en tur og kjedet meg siden da. Og ja, duppet litt av fram og tilbake på sofaen med tv2 sumo på skjermen. Petter uteligger har jo kommet med en ny episode, så det var koselig å se på! Og trist. Og helt ærlig litt kjedelig. 
 


I dag tror jeg faktisk at det beste jeg kan gjøre er å slappe helt av. Innhente meg på noe slags vis, kroppen trenger ro. Og nå har jeg sovet så lite at jeg er som en zombie uansett, hehe. Vi får se!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg