NIKOTIN NIKOTIN NIKOTIN????

Jeg vet ikke hva du som leser dette gjør akkurat nå. Kanskje er du allerede dypt inne i dagens andre snusboks, eller så har du tatt deg røyk nummer 16 – men finnes det egentlig så mange ungdommer som røyker fast idag? Ikke vet jeg, jeg gjorde det jo da jeg var 17-18 år gammel, men jeg kommer fra Harstad. Som om det skulle ha noe å si egentlig, ha ha. Jeg var jo en av de få som gjorde det. Poenget med dette er, jeg klarte å slutte å snuse, der var jeg flink. Det var hardt, men det gikk bra! Og så.. Så dro jeg til LA, hadde det gøy, hadde bil uten tak og ting skjedde. Og med ting, så mener jeg masse røyk. Jeg festrøyker, og det kommer jeg aldri til å slutte med, tror jeg. Kanskje om 40 år, men da fester jeg forhåpentligvis ikke lengre. Og på ferie var det liksom “greit”. Og nå? Nå sitter jeg her og skjelver. Er stressa, rastløs og utilpass, fordi jeg har så lyst på nikotin. Gud være med meg, for disse dagene framover kommer til å bli harde.. Takk gud for at jeg skal ut i kveld, for da kan jeg festrøyke liksom. Men herregud, så hardt det er. Aldri begynn med noe som helst form av nikotin! Ikke fordi du kommer til å dø, for helt ærlig det er ikke så store sjanser for at du dør av å ta deg et par snus om dagen. Men det vil komme en dag der du ønsker å slutte, fordi det er dyrt, du får stygge tenner og skeiv leppe. Da kommer du til å skjelve slik jeg gjør nå. Eller, så kommer du til å begynne med festrøyking, så drar du på ferie og så røyker du hver jævla dag hele tiden, og så kommer du hjem og må igjennom et lite helvete. Ikke gjør det, folkens.

Til noe litt mer hyggelig, jeg er i siste utgave av Stella. Jeg, og en gjeng andre fine bloggere. Jeg er veldig fornøyd med intervjuet, selv om jeg egentlig bare tenker på NIKO-FUCKINGS-TIN. Herregud nå må jeg ta meg en løpetur. Ønsk meg lykke til med alt det her.


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg