jeg vil ikke være hjemme

En mix av bilder fra ferien + låten som kommer til å minne meg mest om turen. Sett den på, se bildene og føøøøl det! 







Jeg har akkurat landet på norsk jord, og jeg savner LA allerede. Shit, så fint jeg har hatt det! Jeg er så glad for at jeg valgte å bli med på turen, jeg blir stadig vekk invitert hit og dit av venner men jeg gidder nesten aldri.. Men nå – inviter meg på ferie og jeg er med, hehe. Jeg kommer til å savne å kjøre rundt i bilen uten tak, høre på gamle slagere og synge høyt med alle de andre. Jeg kommer til å savne folkene jeg var med, varmen, energien i byen og å hele tiden være rundt folk. Jeg må tilbake. Jeg må!

Ellers, svar på spørsmål jeg har fått på instagram kontinuerlig under reisen:

1. Er dere kjærester!?
Nei, jeg og alle mine homofile venner er ikke kjærester. Jeg skulle nesten ønske det, for det er fantastiske gutter, men de er gay og jeg er travel med annet og andre, ha ha.

2. Røyker du!?
Ja, dessverre røyker jeg som en liten skorstein når jeg er på ferie. Eller når jeg er på fest. Det vil si, nesten hele tiden. Snus har jeg slutta med, da.

Nå skal jeg ut og spise med manager! Back to work work work work work work. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg