new in!

I går fikk jeg et innfall inne på Louis Vuitton, og nå er denne min!


Dette er den andre vesken fra louis vuitton jeg kjøper i USA, og jeg forstår ikke hvorfor jeg gjør det, for det koster mer her enn i Norge. Det er vel litt det med minnet, det å kunne si “denne kjøpte jeg i Los Angeles” istedenfor at man kjøpte den på karl johan hos de sinte folka som jobber der (for de er sinte, utrolig nok!). Jeg har ønsket meg denne så lenge, og da føles det ekstra jævla bra å ha kjøpt den til seg selv! Og ja, før dere påpeker det. Jeg kjøper vesker i ekte skinn. Jeg kjøper meg rundt en veske i året, maks, vesker som aldri kommer til å bli kastet og som mine barn, barnebarn osv kan arve etter meg, eller så selger jeg dem. Jeg føler det er ok.

Forresten, jeg våknet med en klump i magen idag. Jeg har en drøm som går på repeat om kyllingindustrien i Norge, uansett hvor rart det høres ut. Det kjipe er, at det er jo ikke bare en drøm. Det er jo realiteten. Men slike tanker, slike drømmer og følelser vekker noe i meg som jeg gleder meg til å ta videre. Dere har spurt meg når jeg skal kjempe for noe igjen? Jeg har sagt at det kommer når det kommer, når jeg føler så hardt for det at jeg ikke klarer å holde kjeft. Vel, nå skjer det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg