paparazzier og gal stalker

I går startet vi dagen med å bli forfulgt av en jente som var rusa ut av en annen planet. Har dere sett “it follows”? Sånn var hun, bare at hun snakket mye da.  Herregud, så ubehagelig det var, men også litt morsomt og litt tragisk og alt mulig. Dette har jeg naturligvis ingen bilder av, men jeg ville bare fortelle dere, hun fulgte etter oss i sikkert 15-20 minutter. Hun var faktisk ganske søt også, like liten som meg. Men haha, hun bare “go back to china” til han ene jeg er med, og så sa hun “im so sexy, i cant even”. Og spurte meg om vi kan være bestevenner for alltid.. Hun snakket konstant liksom. Og så tok hun lighteren vår. Jaja!

Etter den lille opplevelsen dro vi for å spise frokost på the ivy. Her møtte vi verdens kjekkeste servitør som vi alle begynte å følge på instagram og han fulgte tilbake, han er den typen som er så utrolig kjekk men ikke vet det helt selv så han er enda snill, liksom. Så man kan si det var en velykket frokost, vi snakket kun om han hele tiden. Pierre<3<3 The ivy er et sted hvor mange kjendiser spiser, så det kjører slike tour-busser forbi hele tiden. For en merkelig verden vi lever i.

Dette bildet tok den kjekke servitøren! Er ikke vi en fin familie!? Her er man i Los Angeles ser dere! 




På snakk om merkelig verden, vi googlet Paris Hilton sin adresse og så kjørte vi dit. Jeg er faktisk veldig glad for at vi gjorde det, for vi fikk sett masse fine hus, fantastisk utsikt og.. så fikk jeg solstikk. Så hele resten av dagen var ganske jævlig for meg, he he. Men, det var gøy så lenge det varte!


Ellers opplevde jeg noe veldig rart nede i hollywood. Jeg ble tatt paparazzibilder av?? Ok??? Haha.. Man skal oppleve mye! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg