work work work work work

Jeg har så sykt mye å gjøre at jeg ikke vet hvor jeg skal ta veien. Jeg føler jeg har kastet 150 baller opp i lufta og at jeg nå febrilsk prøver å fange alle sammen.. Jeg kaster meg alltid inn i nye prosjekter med alt jeg har, og det er SYKT kult å skape noe utifra ingenting, men herregud noen ganger er det lett å la stresse ta overhånd. Men, jeg skal klare det, jeg kommer meg igjennom det!

Jeg sitter som vanlig på kontoret og spiser skyr med cottage cheese. ELSKER DET!!! I ørene spiller jeg Johnny Mathis – Wonderful Wonderful, jeg liker den så godt. Faen så bra litt eldre musikk er, og spesielt nå med det fantastiske været vi har ute, selv om jeg sitter “innelåst” på et kontor. Og her skal jeg sitte resten av dagen! Ikke glem at det kommer videoblogg i kveld – vi snakkes, ha en fin dag ♥


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg