mine all time sminkefavoritter!

annonse

Jeg oppdaterer meg relativt ofte på sminkefronten, og jeg elsker å teste nye produkter – likevel er det noen som går igjen som favoritter. De fleste av produktene i dette innlegget har jeg brukt i rundt et år nå, men det finnes også et par nye favoritter som jeg kun har brukt i noen måneder. Likevel kan jeg gå god for alle! Rabattkoden SEALL16, gir 20% rabatt på all sminke ut 16. mars Sjekk det ut her. Rabattkoden gjelder ikke nedsatte produkter og NYX. Dere kan se hele utvalget av sminke her. 

Hud

1. Bahama mama har dere sett en millon ganger før, og jeg trenger kanskje ikke utdype den så veldig. Perfekt å bruke for å markere kinnbein, jeg liker også å bruke den som øyenskygge. I tillegg er den sykt drøy i bruk, man trenger veldig lite av produktet hver gang og kan derfor ha den veldig lenge. Fast favoritt i flere år, og jeg er fan av designet også!

2. NYX highlight / contour palette. Dette er et pudder som jeg har blitt veldig glad i det siste, faktisk mer fan av dette enn lignende produkter fra andre, dyrere merker. Nyx er budsjettvennlig, og veldig bra! Jeg bruker den gule fargen under øynene (jeg føler den fjerner de mørke ringene), og den lyseste av de mørke for å smale nesa litt. Nyx er ikke under rabattkoden, MEN coverbrands har de beste prisene på nyx likevel!

3. Beauty blender er et MUST om du vil ha et fint resultat. Det skal jo ikke se “lagete” ut, om dere forstår hva jeg mener? Jeg må bruke den på nesa, under øynene, på haka.. Og egentlig hele ansiktet. Husk å fukte beauty blenderen med litt vann før du bruker, da er det mye lettere å blende!

4. Foundation fra max factor. Denne har jeg blogget om før, og den danket min chanel ut – som er mye dyrere. Den er billig, bra, holder lenge, er ikke oljete, og har god dekkeevne.

5. Mary Lou manizer. Om du er medlem av sminkegrupper på facebook (noe du burde være om du liker å sminke deg!), så har du nok sett denne en million ganger før. Her under har jeg brukt alle produktene, og jeg føler spesielt highlighteren min er “on fleek”. Det er på grunn av denne!

Øyne

Øyne.

Nude fra the balm! Den har alle mine favoritt-toner når det kommer til øyenskygge. Jeg bruker den hver eeeeeneste dag. Fargene jeg liker best nå er flawless, firm, fit og funny tror jeg. Om du ikke har så mye skygger og føler du trenger en palett, så er denne perfekt og egentlig alt du trenger. 

Bryn 

1. Anastasia beverly hills dip brow – jeg bruker fargen taupe. Den er smudge-proof. Så du slipper å miste brynene om du for eksempel.. gnikker deg inntil noen, haha. Vannfast er den også! Den finnes i ti ulike farger, så man finner alltid noe man passer fint med uansett. Jeg anbefaler taupe om du har lik hudtone, øyenfarge og hår som meg. I tillegg holder en boks i en evighet, man kan ha den i opptil 2 år. Den har en tendens til å tørke ut, men da er den ikke ødelagt. Du kan enten røre i den, eller ta inn en bitteliten dært med vaselin, så blir den aldri tør igjen og da kan du ha den i flere år som sagt.

2. Billion dollar brows penn – den brukte jeg fast før, og så sluttet jeg igjen fordi jeg kun brukte dip brow, men nå har jeg starta igjen for å ramme inn øynene. Veldig lett å bruke, så om du ikke er en proff på sminke enda, ville jeg ha begynt med denne.

3. Billion dollar brows duo pencil. Denne bruker jeg både under og over øyenbrynene for å ramme de inn, i tillegg bruker jeg den faktisk på våtkanten noen ganger for å åpne blikket mitt litt.

Coverbrands har et sykt bra utvalg av sminke, med rask levering og gratis frakt. Det er en grunn til at det er min favorittbutikk for sminke på nett! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg