Jeg skal til LA!

For et par dager siden var jeg ute og tok noen glass vin med venner, da de begynte å snakke om en reise de skal ha til Los Angeles. De sa slik som man alltid gjør “bli med a!” men en ting dere bør vite – ikke fortell meg at jeg burde “bli med a” for da ender det opp med at jeg faktisk blir med. Så, derfor setter jeg meg på et fly førstkommende fredag for å oppleve Los Angeles for aller første gang! 

Jeg er bare borte fra fredag-onsdag, så jeg rekker hverken å komme inn eller ut av jetlag (håper jeg..), og ser fram til fulle dager med mye morro. Nå er jeg jo gammel nok til å drikke i USA også, woho! Så ja, nå blir det partay som oss ungdommen sier 😉

2016 kommer nok til å bli ganske kult. Kanskje jeg bare blir i LA, det er jo ingen grunn til å komme tilbake.. Faen, glemte at jeg har en hund, haha.. Så jeg må tilbake. Men gøy blir det uansett! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg