VG HELG

For litt siden hadde jeg en stor shoot med vg helg, og nå er endelig det ferdige resultatet ute i butikk. Intervjuet ble faktisk også veldig bra, jeg fikk snakket om noe annet enn de vanlige spørsmålene for en gangs skyld, og man får litt følelsen av hvordan jeg faktisk er. Enten kan dere løpe å kjøpe, eller så kan det leses på nett her om du har vg +. Tusen tusen takk til VG for en veldig fin dag på shoot, for at dere sendte en drityhyggelig journalist for å intervjue meg, takk til Stephan Øien for sminke og Mia Solheim for hår, og Jostein Wålengen på styling! Dere er mitt glam squad for ever!

Nå spiser jeg sjokoladecookies og gleder meg til en fin kveld! Livet, dere!? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg