HALLO FREDAG!

annonselenke

Hei hei heeeeeei! Jeg sitter på kontoret som vanlig. Ute er det kaldt, som vanlig. Hva mer er som vanlig? Jo, jeg har vært forkjølet i en ukes tid nå, så jeg snufser hele tiden.. Som vanlig. Men livet føles forøvrig jævlig bra, og det begynner også å bli ganske vanlig. Kult!? Ellers da, jeg funderer litt på om jeg skal booke meg inn på en core-time på elixia senere, eller om jeg skal ta en løperunde ute.. Jeg klarer nå å løpe 5 km uten å ta gåpauser, og til å være meg er det ganske stort. Så nå gjelder det bare å forbedre tiden, eller strekningen.. Kanskje jeg kjører på med 6 km idag? Så der har dere mine planer denne spennende fredagen – jobb, og så trening.

Nå blir det maaat! Det er taco-fredag på kontoret, men jeg rakk det akkurat ikke så jeg stikker nok ned til mathallen og finner meg noe. 🙂


 

Bilde fra før jeg dro til kontoret i morges. Klærne jeg har på meg finnes her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg