1 million visninger!

Tok litt bilder i dag, tenker jeg viser dere flere av de i morgen eller en av dagene som kommer. Jeg er av typen som planlegger at jeg skal ta såkalte “antrekksbilder” uten å ha på meg noe spesielt antrekk, he he.. Som i dag, det var på bare en vanlig dag på kontoret, så en grå sløvebukse og en grå sløvegenser og håret til alle kanter – men bilder skulle det faen meg bli! Så nå ser jeg igjennom alle, hvor jeg ser ut som en kråke på 99% av dem. Jeg får planlegge litt bedre neste gang da, kanskje. MEN jeg testet å ta bilder med Samuel idag (instagram her) og han var veldig flink. Så, det håper jeg vi kan få til flere ganger! 

Ps: jeg oppdaget nå at filmen min for infinitum har blitt sett en million ganger på facebook! Det er jo insane. I gårdagens episode av bloggerne var det fra innspillingen av den reklamefilmen, forresten. Og ja, på snakk om det – skru på skjermen 21:30 idag da, vel! Tv2 livsstil er kanalen. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg