bloggmøte og jævlig godt humør




Jeg har vært på et møte hos Nettavisen denne formiddagen! Hyggelig når alle bloggerne er samlet, selv om jeg er glad vi ikke kjører fredagspils og masse andre fancy greier.. Da ville jo nettavisen brukt pengene vi kunne fått i lønn på alkohol!? Høhø. Og ellers er jeg sulten HELE tiden. Hvem tror dere bråket noe jævlig med posen fra kaffebrenneriet på møtet idag når jeg diskret prøvde å dra ut sjokolade etter sjokoladebolle? Det var meg, vett!

Nå skal jeg møte en fotograf som jeg fant via bloggen den gang jeg etterlyste det, det er veldig gøy at jeg fikk kontakt med så mange. Gledes! Og vi blogges! Jeg kjenner jeg er i unormalt godt humør idag, det må være alle sjokoladebollene eller det nye filteret på snapchat som gjør at man blir så pen.. Kanskje begge deler!

UPDATE: JEG HAR ADRENALIN FORDI JEG ER SÅ GLAD. OK? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg