torsdag, hva gir du meg?

God formiddag!

Jeg håper dere har sovet godt. Jeg har begynt med å legge meg litt tidligere på kveldene nå, slik at det ikke blir like tungt å stå opp når klokken ringer 08:00. Det er litt uvant for jeg bruker vanligvis å se et par episoder av en serie eller en film etter middagen, men nå rekker jeg ikke det (ok, jeg spiser middag dritseint). Jeg sovner som en annen pensjonist klokken 22 liksom, haha. Men søvn er viktig! 

Og fy faen så kaldt det er idag.. Jeg holdt på å fryse ihjel når jeg gikk på morgentur med hunden. Pokker, med en gang man tror våren er på g, så blir det som det her igjen. Det er enda masse snø utenfor og rundt omkring i nabolaget. KOM IGJEN VÅR?

Ellers har jeg fikset neglene idag, nå skal jeg i et møte hos nettavisen og så tilbake på kontoret. Ha en fin dag ♥

Jeg så i arkivet og fant dette bildet fra 18/03-2014. Da hadde jeg vel en litt mer.. solrik mars enn hva jeg har nå. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg