last weeks shopping

Jeg blir litt lei av å se på de evige nelly-kollasjene på alt jeg kommer over av blogger. Nelly meg her og der. Jeg liker nelly sjæl og bestiller mye på den nettsiden, men det finnes absolutt så mye mer. Og når bloggere lager sånn “ukens wanties” og ALT er fra nelly, så tviler jeg på at du er en kul person for ALT du ønsker deg her i verden finnes vel ikke isolert på nelly!? Vel vel, I guess its all about the money.. Som man tjener, altså. Ikke som man bruker. 

Over ser dere noen bestillinger jeg har gjort den siste uka. Jeg anbefaler dere å sjekke innom missguided, dollskill eller karmpaloop om dere ikke allerede shopper der! Mye insta-vennlig, hehe:) 

Jeg er nå tilbake på kontoret, jeg har vært på den whiskey-smakingen jeg snakket om og som vanlig endte det ikke opp med bare smaking, det ble drikking og så videre ut på en bar, og en bar til.. Dere skjønner tegninga. MEN JEG ER PÅ KONTORET IGJEN! Litt brisen og passe stolt over at jeg faktisk kom hit, og nå skal jeg jobbe videre noen timer. Snakkes senere med videoblogg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg