åpen snap og norge rundt?

Jeg sitter enda på kontoret og jobber, i tilfelle dere lurte på om jeg lever / har gjort noe spennende / har noen kule tanker å dele med dere. Jeg går igjennom kalenderen min for månedene framover, og det føles litt rart at jeg allerede vet hva jeg skal gjøre helt fram til oktober, året går på en måte mye raskere da. Men jeg gleder meg til å komme igang med nye ting, og til å reise mer rundt i Norge og møte flere av dere! 

 

Jeg spiller inn videoblogger med Joakim nå, så legg til joakimkleven på snap og send oss spørsmål der – så kommer vi til å svare dere i videoblogg! 
 


( siden noen kommer til å si noe på det – det er skygge, ikke nipple.)

Ellers gleder jeg meg til å komme hjeeem! Charlie har vært på besøk, jeg ser så fram til å få han hjem igjen. Babyen min! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg