tirsdag

annonselenke

Jaha, jeg skal aldri skryte av å ha knekt en tann på fylla noen sinne igjen – det var kult i to dager, og nå gjør det vondt. Jeg følte meg jo såååå fet, hardcore partyqueen liksom, hehe. Og nå? Jeg klarer nesten ikke spise, det gjør vondt å drikke.. Det er veldig intens ising. Jeg har fått i meg litt yoghurt, og nå sitter jeg på kontoret og synes synd på meg selv. Jeg er så sulten men jeg kan virkelig ikke å spise. Jeg håper det går over, selv om det brått ble vondt nå idag.. 

Flaks at jeg har fine sko iallfall. Hehe. Og jeg har vårfølelse idag, det kan vi jo juble for.

Fra nelly / her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg