blått hår?

annonselenke


Fra presselunsjen tidligere. Jumpsuiten min finner du her / foto: Geir Egil Skog – tv2. 

I morges sto jeg i dusjen, tok i sølvshampo uten å tenke meg om, ante fred og ingen fare, kommer ut av dusjen.. Sjekker klokka, femten minutter til jeg blir plukket opp før et intervju på p3. Ser meg i speilet, og opppdager BLÅTT HÅR. Knæsj blått, liksom. Jeg kaster meg inn i dusjen igjen, tar en vanlig shampo og prøver alt jeg kan å få ut blåfargen, og det funket sånn halvveis. Litt blått hår får man da tåle på en mandag!?

Jeg har vært så heldig å få sminke av flinkeste Dajana idag, og nå ligger jeg på sofaen noen minutter før jeg tar turen til frisøren. Hun skal rense håret mitt og style det, så blir kanskje fargen litt svakere..? Vi får se. Om ikke, så kurerer jo champagne et knust hjerte har jeg hørt. Mitt er ikke knust da, det er bare håret mitt som er blått (prøver å se hvor mange ganger jeg kan nevne det i et innlegg), og ja.. håret mitt er blått.

Husk bloggerne 21:30 på tv2 livsstil! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg