i dag skjer det!

Haha, for en gjeng! Her har dere en liten del av oss som utgjør bloggerne sesong 5. Det er pressedag, så jeg er rundt omkring, litt over alt for å snakke om.. meg selv. Som vanlig. Man blir faktisk så utrolig lei av å snakke om seg selv, jeg føler jeg har en distanse til hele meg. Menneskeheten er så rar altså, jeg spacer noen ganger litt ut under intervjuer og tenker bare “ok, er dette livet?”. Uansett – vi har det gøy! 

Bloggerne har premiere i kveld, 21:30 på tv2 livsstil!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg