søndagsnærhet

Det her er vel på kanten til hva som kan bli i overkant kleint og personlig på en blogg, men jeg har så utrolig lyst til å være nær noen nå at det gjør litt vondt i kroppen. Får nesten tårer i øynene fordi jeg har så lyst til å spoone.. Haha. Det er vel naturlig når man har vært ute og festet flere dager på rad, man trenger liksom den søndags-nærheten, jeg vil bli kysset på nesa. Det er en favoritt! Meeeeeen jeg er også slik at jeg ikke bare kan være nær hvem som helst, jeg hater egentlig nærkontakt med mennesker og kunne aldri ha bedt en venninne om å stryke på meg, for eksempel. Men ja, alene er jeg uansett så kanskje jeg bare skal sove i 12 timer og komme over at jeg er sliten. 

I morgen er det premiere av bloggerne. Det glemmer dere vel ikke? Jeg har allerede sett de 5 første episodene og sesongen blir veldig, veldig bra. 🙂 Det blir en fullstappet dag med presse, så det er kanskje like greit at jeg bare sover nå. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg