glad frøken = kjedelig blogger?

HERREGUD så glad jeg er for å være hjemme! Jeg ble til og med glad for å se all snøen. Jeg er faktisk så lykkelig for å være i oslo at jeg måtte ringe foreldrene mine kun for å fortelle at jeg er lykkelig, og de bare “ja.. men vi ligger og sover middagshvil, snakkes senere”. Men jeg bryr meg ikke for jeg er GLAD! 

I kveld skal jeg faktisk på Ellie Goulding, jeg har bestemt meg for å bli en “yes man” som bare sier ja til alle mulighetene som byr seg. Egentlig orket jeg ikke konsert idag, men faen heller jeg kommer jo ikke til å angre. Og i morgen skulle egentlig bli en rolig kveld, MEN jeg reiser til Bergen! Helt spontant! Jeg snakket med noen venner i telefonen og de trengte ikke lang tid på å overtale meg. Jeg forteller dere mer senere. 

Og slik sov altså jeg på flyet! Til og med det gjorde meg lykkelig. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg